‘Alaskan Bush People’: Bear Brown Shows Off Hot New Girlfriend [Pics]

soapdirt.com - 30 days ago

0MNIUkBC

Alaskan Bush People star Bear Brown shares photos of his new girlfriend who is expected to join him in the new mid-season episodes. Even before you get to see his new love interest on the screen, you learn she’s an “angel”. As Bear Brown sounds quite smitten with this girl in his photo captions.

Shawn Hopwood: They only live in the "bush" for filming. They have homes/apts when not filming. Fake !

T R: ya some actress they got to boost ratings cuz the show is lame and they ran out of fake story lines. every episode is the same they need to retire that show. everyone has figured out it's fake anyway

User from IL: This whole family are a complete bunch of weirdos.. if you seen the show you would know what I mean

User from NY: That’s hot?? Cute maybe but not hot.

Ellee & Josh Vlog's: Yea she isnt hot but think bout this, he lives in the woods and swings around like a monkey, the whole family is bat shit crazy, I hope they save some of that discovery channel money, and hope this girl isnt some kind of weirdo golddigger...stay tuned to Alaskan Bush people for the latest on discovery channel, idk what time lmfao

Comments

Sofonda Peters - 21 days ago
LEE Reasonover I agree with you. That Bear is not right in the head. To be honest I don't think any of them are. The way they howl is crazy. Noah thinks he's a scientist an time traveler of some kind. Bam doesn't act as warped as the others. Gabe is in a league of his own. And then you got the county drunk Matt. lol
LEE Reasonover - 22 days ago
I don’t really see what anybody would see in those boys! Specially the one so called “Bear” lmfao 🤢🤮🤢🤮🤢🤮
Cheral Stonesifer - 22 days ago
For living off land, They seem to live pretty good now!
Peggy Duey - 26 days ago
Omg! I can’t even IMAGINE what kind of girl this nut case attracts!
T R - 28 days ago
ya some actress they got to boost ratings cuz the show is lame and they ran out of fake story lines. every episode is the same they need to retire that show. everyone has figured out it's fake anyway
Shawn Hopwood - 29 days ago
They only live in the "bush" for filming. They have homes/apts when not filming. Fake !
Ellee & Josh Vlog's - 29 days ago
Yea she isnt hot but think bout this, he lives in the woods and swings around like a monkey, the whole family is bat shit crazy, I hope they save some of that discovery channel money, and hope this girl isnt some kind of weirdo golddigger...stay tuned to Alaskan Bush people for the latest on discovery channel, idk what time lmfao
User from NY - 30 days ago
That’s hot?? Cute maybe but not hot.
Sandra Wilson - 30 days ago
I agree. but look at mom and dad
User from IL - 30 days ago
This whole family are a complete bunch of weirdos.. if you seen the show you would know what I mean

Related